svenska landslaget i Malmö

tillbaka i mitt favvoläge nu för tiden, i min säng! har faktiskt alltid velat haft en stor säng som täcker ett helt rum, så verkligen inget annat får plats, och känns som jag har det nu. kanske för att rummet är så litet jämfört med min säng, menmen, bättre än att sova i vardagsrummet i alla fall. blev inget pizzahut idag, ingen god buffé, så vi satte oss på en kina restaurang istället, blev bra det med. hann med ett och annat på stan också, fick med mig lite praktiska saker. väl på väg från stan till matchen, Elena cyklandes och jag på pakethållaren, hände en sjukt oväntad grej. vi cyklade från ett köpcenter, som ligger precis intill hotel Hilton, och precis när vi kör förbi ingången till hotellet kommer Andeas Isaksson, Johan Elmander och Kim Källström. i ren reflex stannar Elena cykeln bara några meter ifrån dom och vi båda bara stirrar förvånat på dom. när de gått förbi stirrar vi på varandra och börjar "va inte det där..." ja ni hajar. helt till oss parkerar vi cykeln precis vid hotelingången och bestämmer oss för att följa efter dom in i köpcentrumet vi precis kom ifrån. eftersom vi hamnat lite på efterkälken så vi börjar jogga efter dom in bland affärerna. när vi fått syn på dom igen kom vi på att det blir lättare att möta dom än att springa ikapp(eftersom vi fått för oss att vi villa prata och ta kort med dom, fjortisvarning..) så vi tog en omväg för att smidigt kunna stöta på dom. även fast vi planerat det blev vi båda hur förvånade som helst när vi sedan möter dom och flippar ur och smidiga som vi är vänder vi 180grader tillbaka där vi kom ifrån nästan mitt framför näsan på dom. vi hittar en bänk vi bestämde oss för att gömma oss vid, frågan är varför vi helt plötsligt bangade på att träffa dom. efter några minuter samlade vi oss och insåg att vi faktiskt tappat bort dom inne på köpcentrumet och blir då sjukt arga på oss själva. som två riktiga idioter små springer vi runt bland butikerna och letar desperat efter dom, men få ge upp sökandet då LdB matchan kallade. där blev de skön vinst med 2-0 men det var mindre skönt att inte ens få byta om.. drog mig senare till affären och handlade, lagade lite mat, la mig och soffan och hade några sköna timmar vid tv:n. hann prata en stund med bästa Louise medan jag försökte få ordning på mina kläder. börja lika ett hem här nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0