no more 4u

lika dålig som vanligt på att uppdatera detta tidsfördriv, får bli en förbättring, eller helt enkelt någon gång i bland. blev inget spel för mig med united i lördags.. suger! mitt utlåningsavtal har fått lov att avbrytas pga att vi(Malmö) ska spela champions league. så tydligen har jag, nu helt plötsligt spelat klart för Eskilstuna, känns sådär om jag ska vara ärlig. inte så mycket speltid mer för mig i år om man ska säga så. nog om detta.
ska kila iväg och handla nu, har kommit på att det är tråkigare än själva matlagningen, segt att komma på vad man ska äta bara.. min nya favoritsökning på google är nu mera "matsedel" eller "recept" eller något i den stilen. får passa mig så jag inte kommer hem med en massa godis, sjukt sockersugen! kanske blir ett gigantiskt äpple istället?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag kan skicka veckomatsedlarna du skrev när du var liten:)

2011-09-26 @ 20:34:45
Postat av: felle

ja gärna!! haha:)

2011-09-26 @ 22:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0