lokala nyheter

kommer inte ens ihåg när jag skrev senast, då är det illa. ber om ursäkt om det nu är någon som klickat in utan att hitta något nytt, shame on me! hade(som alltid!) underbart sköna dagar hemma i helgen, ny vinst osv, härligt det där. mormor och morfar har också hunnit hälsa på under min lilla "bloggstrejk", lika bra som förväntat. fyllt lägenheten med ett nytt lass från IKEA och lite kvalitetstid med dem var inte alls fel, så tack för det bästa morföräldrar! tränat på och och samlat på mig både träningsvärk i ben och skolmuskler, ni vet dom man ska använda då man har inlämningar att skriva. just nu verkar jag ha otrolig träningsvärk i dessa muskler, har liksom ingen ork, får lösa detdär! tänkte lägga mig i sängen och se klart mitt påbörjade oth avsnitt, mitt nya tidsfördriv!
såhär fint såg för övrigt mitt rum ut hemma på köpmangatan, eftersom mitt rum i princip enbart bestod av en säng, blev det ganska tomt nät jag tog med den.. fick som tur var sällskap av min Filip, som, ganska skeptiskt, sov med mig på golvet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0