Kille med fluga, vart är världen på väg

Att byta skola iför mitt sista skolår har känts både bra och dåligt. Börjar dock komma in det mer och mer nu så det är mest possitivt för tillfället! Dock är jag uppvuxen? I en skolkultur där mjukis är det ända rätta, så jag blir en aning förvirrad då elever kommer med skjortor, högklackat och fluga dagligen.. Alla är förstås inte såhär uppklädda, men majoriteten är! I ren protest, eftersom ingen på denna skola någonsin klär sig i mjukiskläder, har jag "klätt ner mig" vissa dagar och idag år en sån dag, så sitter nu i matsalen med mina mjukisbyxor och måste säga att vissa tittar som om jag är helt bakom flötet.. Haha

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tycker du är så cool Felicia!!

2011-09-29 @ 16:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0