jag bor fyra trappor upp och du är välkommen in

blev bara en halv träning imorse, kändes i efterhand ganska ovärt. regnet och mullrandet hindrade alltså oss från vår forwardsträning, så Elin och Elena hände med mig hem istället så mös vi lite här, innan vi rullade vidare till skolan. vi har egentligen inga lektioner på måndagar, men vi alla hade missat ett möte om projektarbete vilket v behövde lyssna på, så det var vår skoldag. Elena och jag satt sen och smed planer för vårt projekt, kommer förhoppningsvis blir väldigt bra! blev sen en kort men intensiv och jobbig!!!! träning men LdB, mat på det sedan hem. ska väl ägna kvällen till att försöka få ännu bättre orning här hemma, bara att jobba på..


Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv inte Elin om de inte handlar om mig, för då tror jag de handlar om mig. blev glad. men du mår ju bra, haha puss

2011-09-06 @ 21:37:59
URL: http://elinwahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0