I can't tell if it's killing me or if it's making me stronger

med musik i öronen blev det en promenix på nästan 1,2h. tycker om att gå utan att ha någonstans att gå om ni förstår, har jag en "destination" har jag en tendens att gå så j*vla fort, nästan springa, men detta blev alltså en lugn och stilla promenad. har kommit på att jag gillar hösten, speciellt här, så sjukt mycket fina parker. framför allt en fin kväll som denna. dock blev det mörkt fort och var nästan lite rädd att jag inte skulle hitta ut ur parken, men det löste sig. kikar det sista av idol med glass och mjukisbyxor, kan för tillfället inte bli bättre.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Är det New York eller Malmö du bor i ;)

2011-09-27 @ 22:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0