herre min skapare

bästa dagen på länge, men jobbig också. helt underbart att efter lite möten med mäklare och brf få mina nycklar till lägenheten! sitter tandborstad och klar på golvet framför tv:n i vardagsrummet, möbler har inte riktigt hunnit tillkomma än, bli förhoppningsvis några fina ting med hem från IKEA imorgon, går i skolan ca 8.30 till 10.40, sen blir det lägenhetsfix hela dagen. tränade imorse, vilket var ganska lugnt, men efter träningen i eftermiddag är jag helt slut, löpningar funkar inte på mina trötta ben, skönt med ledigt imorgon och ladda inför Kalmar-Eskilstuna på lördag.  -take it cool, vattenpistol!

halvsmidig flytt och halvfyllt vardagsrum, fin dag detta

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh kommer snart och hälsar på!!!

2011-09-03 @ 11:44:59
URL: http://elinwahlstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vill också komma!! :)

2011-09-08 @ 15:51:06
URL: http://linaeklov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0