happy to lay here, just happy to be here, I'm happy to know you

tisdag kväll var sämst. inte för än 22 fick jag tillbaka elen i lägenheten, historien om det är liksom för krånglig för att skriva ner. inkluderade i alla fall mycket otydlighet, obesvarade samtal, hunger, irritation osv. överlevde mörkret och som tur var vaknade jag på bättre humör. tränade vid 9, drog hem och packade i ordning och gick!! till skolan med packningen.. tog otroligt lång tid att gå i regent måste jag säga. en lektion på det sen iväg till stationen och tåget hem. kändes bra, hade såklart Rydle med mig också. 5h senare väl hemma i E-tuna tog jag mig över till Celsings och åt och bara myste. blev sen en natt hos älskling. ligger nu i hans säng och ska dra mig iväg till munktell och träffa smid, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0