får det inte riktigt att funka som det ska, skärpning

ville ha popcorn och diskad disk, men blev inget. i alla fall inte utan krångel. popcornen lydde varken mig eller mikron.. efter 1 1/2 bränd påse fick det bara bli en halv skål med dom som lyckades hålla sig undan det brända, sämst gick det. har varit duktig att ställa in disken i diskmaskinen(överlycklig för att jag har en) och när den väl skulle användas, för att smidigt slippa ägna tid till att diska för hand, vill inte den heller samarbeta, sämst det med. den gör sina jobbiga pip och blinkningar men förstår mig inte riktigt på den. troligtvis är vattnet inte påslaget, men hur fan slår man då på det?.. får bli någon annans uppgift, vill inte förvärra situationen i köket ytterligare. fick alltså bli diskning för hand, inte för att det är speciellt jobbigt, men har man en maskin vill man ju kunna använda den. känns onödigt att stå där och diska med den retfullt piper åt mig, vi är alltså redan ovänner. får sova på saken, GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0