efter igår och före imorgon

lugn träning imorse men ännu lugnare dag i skolan, känns lite överdrivet chill i vissa ämnen menmen, varför klaga när det är så liksom. eftersom jag slutade redan vid strax innan 13 så hängde jag med Elena till ett köpcentrum där hon skulle fotas till någon sorts kampanj, mer vet jag ej.. vi tog några kaosbilder tillsammans också, slänger upp dom när fotografen skickat dom!
som alla andra dagar bar det sedan av mot träning och vi 5st som inte är med i Italien och spelar CL hade teknik/löp!!!!!! träning idag. Elena jag och Rydle firade överlevnaden med China Box efteråt. kom precis innanför dörren och måste börja plugga lite smått, några arbeten som ska in denna vecka så bara att börja jobba.
även bokat en tvättid jag ska försöka att komma ihåg, post-it lapp på dörren borde göra det enklare!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bokad tid i tvättstugan , vilka vuxenpoäng!! Jag är imponerad, du är så duktig:)

2011-09-28 @ 19:20:24
Postat av: gabrijela

bra jobbat felle, du klarar ju det här galant :)

2011-09-28 @ 19:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0