work your ass off

du har två prov nästa vecka, så du vet! pallar inte, fick idag reda på att matte provet jag trodde var nästa fredag, alltså om en vecka, är redan på måndag!!! matte c är inte riktigt min grej för tillfället, men det är ju tur att man inte har någon inplanerat en fredagkväll som denna. det suger nästan ännu mer, tanken av att behöva plugga matte en fredagkväll.. menmen, vill ju inte sitta med det i helgen när päronen kommer. dessutom har jag religionsprov tis.. judendomen är tydligen så pass viktig att man måste kunna det, men känner att religion får komma lite i andra hand, ska tydligen vara ganska lätt. det ända jag är orolig för att att jag som sen in i kursen inte har all info till provet, men enligt läraren "räcker förmodligen de saker jag vart med på för att kunna 80% av provet", så får förlita mig på förmodligen och bara köra på.. ska förresten spela sm-slutspel i flickallsvenskan med F17 lördag och söndag, kan bli kul. blev med andra ord inte en så jätte jobbig träning för mig idag. FICK FÖR ÖVRIGT LEDIGT UNDER LOVET, VILKET BETYDER EN HEL VECKA HEMMA I E-TOWN!! lycklig över det, to much "long time-no see"

Kommentarer
Postat av: elin

ser fram emot!!

2011-10-21 @ 21:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0