Stay in touch

Har haft några underbara frånvarodagar från bloggen som spenderas med min familj, eller ja halva.
I lördags kväll, innan familjen anlände var vi ett skönt gäng och spelade laserdome, galet det där egentligen, hur man jag leva sig in i något så mycket! Anyway, i söndags laddade jag för match med en fin familjedag ute i höstsolen, lek i parken och lunch på lilla torget. Senare var det dags för att bevittna en skön vinst från bänken(igen!!), men glad över vinst fastän det blev 90 min på sidan. Måndag och tisdag var lugna mysdagar med trip till IKEA, lite fotbollsspelande med underbara lillen, runda på stan och fika! Vinkade av mamma och brorsan på tisdag kväll och har de senaste dagarna försökt ta tag i mitt plugg, går hyfsat dåligt måste jag säga! Har även hunnit se ännu en LdB vinst, vilket betyder att vi är vidare i CL, kul för laget men eftersom de spelare som under året spelat med andra klubbar, som jag, inte får lira CL i år satt vi en del halvdeppiga tjejer på läktaren idag. Frusen och seg har jag suttit invirad i min övermysiga morgonrock och ska precis ge upp för idag, NATTEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0