SM SEGER

vinst idag igen, vände 0-2 till 3-2 mot Kristianstad och nu är jag så slut som det får att bli. har inte spelat match på jag vet inte hur många veckor, och nu de senaste två dagarna har jag spelat 90minx2 (+ 30 min tillägg igår), vilket betyder att jag är ganska så skit trött. ont överallt har jag också, men det hör till! vann en högtalare till iphone/ipod, eller ja fick den i pris som bästa spelare, skulle skickas hem till mig, ganska så nice! hade kanske varit lite pinsamt om jag inte blivit bästa spelare, är ju ett/två år äldre..  blir en kväll med matteboken ikväll då, kan inte allt 100 så behövs några timmar.. ska nog börja kika lite på judendomen till religionsprovet på tisdag också, men måste helt klart prioritera matten. tänkte även ta mig till skolan tidigt imorgon, mellan 8 och 10 har matteläraren drop in lektion, så sätter mig nog där och ser till att jag har stenkoll på grejerna!
har för övrigt glömt att nämna att jag var med i en tidningsintervju i typ förrgår, ganska oviktigt, men länkar ändå. slänger med en gullig bild från idag också!
http://www.skanskan.se/article/20111021/SPORT/710219733/1007/-/tiden-ar-nu-for-framtiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0