Problem med att komma upp

Godmorgon alla nöjda och glada!
Drar mig iväg på vad jag hoppas blir en lugnt träningen, mindre troligt men vad ska man göra liksom. Inte alls mycket i skolan idag, har bara en lektion där vi kikar film som vi började med förra veckan. Det otroligt jobbiga med detta är bara att vi råkade se sista halvan av filmen innan vi såg början. När man laddar ner en film brukar den bli uppdelad i två filer och dumma som vi är(och med vi menar jag både läraren som startade fel del, och vi i klassen som inte fattar att vi börjat kolla mitt i filmen) såg vi såklart hela den sista delen av filmen.... Detta märkte vi inte för än efter lektionen och idag tror jag vi ska börja på en ny film, mycket krångel för lite filmtittande tycker jag. Blir i alla fall en lugn dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0