överskattat mycket mys?

Efter livets vanliga rutiner(vila, äta och träna) har jag inte hunnit med så mycket. I fredagskväll blev det en riktig myskväll med tjejer från laget hemma hos Hilda! Myser oförskämt mycket nu för tiden, men varför inte liksom. vi hämtade mat, tittade Sverige- Finland och sedan idol.
I lördags stod match på schemat. Spelade med Ldb's F17 lag mot Kristianstad, kul med lite match och vinst med 3-4 satt fint det med. hade velat sett mitt kära United mot Södra Sandby, men hinner inte riktigt med det. Lördagskvällen spenderade jag med Hilda och Storken, blev en fin kväll! Trötta tog jag och Sara oss upp och det blev en brunch på cafét där Hilda jobbade, senare på kvällen såg vi Örebro spöa Tyresö, vilket gav oss(LdB) allt i egna händer, tack för den!
spenderat hela dagen framför plugg och kom för ett tag sen in från träningen, ska nog få lite plugg gjort ikväll också, tjaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0