Make me proud

Måste bara berätta, riktat främst åt mamma, pappa och syster som jag vet läser detta, att jag sitter på tåget och läser bok! Samtalsämnet om att "Felicia aldrig läst en bok" brukar återkomma hemma hos oss, men nu jävlar. (har förresten visst läst en bok eller två, men ytterst sällan frivilligt)! Att resa är segt och jag vill bara få tiden att gå nu. Efter 1h väntan på Centralen i Stockholm gick äntligen en tåg till E-Tuna, så fördriver tiden med läsning, hoppas ni är stolta.
I och för sig är det ingen "riktig" bok jag läser, som att tiden i Malmö skulle hjälpt mig ta mitt förnuft till fånga och öppna en bok, Nejdu! Köpte en tidning på flygplatsen som innehåller ett kapitel ur en bok. Tycker ändå det räknas?
Så till min kära familj: this is as good as it gets!!


Kommentarer
Postat av: Anta

Kanske ska blogga lite flitigare va??

2011-11-06 @ 21:05:31
Postat av: Anonym

känner med dig där antis, hehe

2011-11-07 @ 21:37:02
URL: http://linaeklov.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du har väl inte tid nu, har fullt upp att hänga med Zlatan;)

2011-11-07 @ 22:47:58
Postat av: Anta

Nej hon bryr sig inte om oss när hon har träffat kändisar... Hihi

2011-11-09 @ 23:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0