Hur svårt ska det vara egentligen?

Tog mig hemåt för att återgå till pluggar strax efter 0-1 vinsten mot Hammarby var säkerställd. 3 nya poäng på lördag betyder sm-guld, vore väl inte helt fel att få uppleva det.
I alla fall, lagat en katastrof portion med stuvade makaroner ikväll också, resulterade i hårda makaroner, rinnande stuvning och en bränd kastrull. Inga fem getingar till mig i körer precis. Att lära sig laga mat borde komma automatiskt när man flyttar hemifrån, det skulle i alla fall underlätta en hel del!
Postlådan(som ALLTID är tom) var till min förvåning proppfull idag. framkallade kort jag beställt kom hem, min VR tidning, två andra brev plus något som jag tror var en räkning.. Får kolla upp det där lite noggrannare imorgon. Gick åt ganska mycket av kvällen till att städa efter katastrofen i köket, men hann ändå börja sätta in mina nya kort i ramar, bästa steg är att få upp dom på väggen. Såg även en snutt av Sverige ikväll också, go SWE!
Dags att lägga ner, Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0