fick du behålla medaljen?

Har inte ens berättat om SM-guldet som blev klar i lördags! Efter en hel allsvensk säsong på bänken blev det i alla fall en ganska fet avslutning på det hela. Hade väl en stund eller två d det kändes som jag hade hamnat fel, men fick ju ändå blomma och medalj, varför klaga?
Festen drog igång ganska kvickt efter att slutsignalen gick, vilket blev börjar på en grym kväll. Lycklig som jag var hade jag ju Filip här nere, så han hängde med hela kvällen. Blev bjudna på mat och så på IP och sen drog alla vidare ut. Blev inte så lång natt ändå, men roligt var det.
Slänger upp några bilder från guldlördagen!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Då är Malte och jag de enda i familjen utan SM-guld ;)

2011-10-20 @ 17:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0