Blogga så att jag har något att läsa!

försökte precis få till ett samtal med min pojke, men nej han pluggar.. har aldrig hört honom säga "jag pluggar, ringer dig sen". (ringer dig senare har jag hört, men aldrig jag pluggar...) i alla fall. dagen har varit lugnt med träning x2 och geografiprov, ganska så nöjd med min prestation där. Malmö bjöd på sol idag så varför klaga överhuvud taget liksom? mat med laget efter träningen sen iväg till MFF matchen. efter mittcirkelbesöket i halvtid tog jag cykeln hem och gosade ner mig i soffan! helt död efter träningen så somnar nog strax.. sämst att vara trött, tidig morgon imorgon också. positivt med morgondagen är att mamma och pappa kommer ner!!!!! mina glidare till syskon är i Spanien, sämst det med, men glad för dom blabla. längtar som en dåre till Thailand i vinter!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Längtar efter dig hjärtat!

2011-10-21 @ 09:27:25
Postat av: gabrijela

Bra att du lyssnar när man säger åt dig att blogga, det gillar jag :D

2011-10-21 @ 13:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0