vart jag mig i världen vänder

att komma hem kändes ganska skönt, har köpt flyttkartonger nu så ska försöka få tid att packa ihop resten av mitt rum under dagarna jag är hemma. hade en bra dag igår, vakande hos min Filip och tog mig ner på stan för lunch med bästa Louise!! välbehövlig klippning stod sen på schemat, nöjd! helkväll på vallen med träning och citymatch, blött osv men vad gör det. sov sedan i Björsund med Elena, hon slocknade fortare än Malte.
nu sitter jag på busen bredvid godis-Fia och dreglar över hennes påse, fastän vi precis ätit lunch. en timme buss kvar till Karlstad och gametime, ska nog ta och se en film på datan, nej visst ja, har inga filmer. skit också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0