vart är mina mjukiskläder?

tillbaka i Malmö, flög imorse för att hinna till skolan som startade idag. tycker mer om att åka tåg, mindre krångligt. ny skola alltså, kändes fan som att börja ettan, sög men ändå inte. har väldigt skönt schema som det verkar nu i alla fall, kommer säkert förstöras med en massa ändringar och tillägg hit och dit, men wtf. skolan verkar ändå bra, lite stelt intryck såhär första dagen bara måste jag säga, får mjuka upp det där lite! drog mig till träningen och sedan hem till mitt krypin utanför stan(mitt tillfälliga boende) och kikade film. död i huvudet så måste nog sova nu, träning imorgon 9.30, sen en lektion och därefter tillbaka till Eskilstuna,  ganska så mycket fram och tillbaka men vad ska man göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0