tuffa tider

ju mer jag är i skolan desto mer märker jag hur lite jag har att göra. otroligt skönt schema, men känns ovärt att vara i skolan över huvud taget. men ska inte klaga när man har det bra. får lägenheten imorgon, helt underbart sjukt bra!!! mamma kommer ner till klockan 1, med några av mina grejer från e-tuna, då vi ska få nyckeln osv, alldeles till mig. sen ska vi spendera min träningslediga fredag på IKEA, lite tid och mys med mamma på det blir super. läste en artikel om Messi i Goal efter att vi haft något sponsormöte på ip efter träningen, och fick lov att ringa min egna lilla messi, länge sen man pratade med den bruden. ska nog stänga igen, träning 9.30 imorgon, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0