snöra på, knyta upp och börja om

hade en konstig morgon, var inställd på träning, sen helt plötsligt blev den inställd sen lika plötsligt var den tillbaka, så velade fram och tillbaka trött som en zombie innan jag kom i skorna på ip. eftersom jag tränade forwards träning själv med Janne ställde jag in mig på att inte få speltid nu ikväll på matchen, men blev ändå lika besviken på att få sitta på sidan i 90. räknade fint ut att jag nu är uppe i 630 minuter på bänken i allsvenskan, måste vara något slags rekord? undrar när min första minut på planen kommer, hoppas på snart. får i alla fall (förhoppningsvis!!!) spela mycket på lördag med E-united, ska bli skönt att komma hem lite igen, saknar många fina tjejer som jag vill krama och min pojke jag vill pussa på! tidigt tåg att passa imorgon så ska nog stänga igen nu, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0