lite otydlig om jag får säga det själv

Hallå där! En fet och skön vinst mot QBIK igår, behövdes. Drog mig hemåt till björsund efter matchen och mös järnet, behövdes det med.

Idag har det rullat på med fotboll och mat, sen lite mer fotboll och mer mat. Hann där emellan packa ihop stora delar av mitt rum, behöver mer kartonger känns det som. Hade lite kvalitets tid med soulis och Fia samtidigt, fint stöd! Har varit lite fram och tillbaka med resan ner till Malmö men blev klart nyss att jag stannar i Etuna måndag och tisdag, inte så viktiga träningar i Malmö dessa dagar, eller så är det jag som är mindre viktig, eller strunt samma får stanna hemma i alla fall. Ska pallra mig till rekarne imorgon och försöka få med mig lite överlämningspapper med till ProCivitas(nya skolan!!) tills på onsdag då tredje, sista och roligaste? året i skolan börjar! Några dagars extra sommarlov satt ju inte fel heller. Men sovdags nu, dröm sött Felicia –tack detsamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0