jag har en blå skål som får mig att känna mig som en människa

haft en lugnt och fin skoldag, 40 min teori, sen, ja that was it! skolmat, fika på stan osv fyllde eftermiddagen och Elena och jag hann också med att cykla runt hela stan(eller Elena cyklade och jag satt bak) för att hitta block och pennor till skolan. drog mig hemåt och la mig på soffan, efter 2timmar var jag seg som en kokt sparris så bestämde mig för att ta en promenix. när jag väl rullat ur soffan och fått på mig skorna börjar det förstås att regna.. men pallrade mig ut ändå. kikade sen Hollywoodfruar, mitt nya favoritprogram fan. ska nog kika lite oth innan jag släcker, skola 12.20 imorgon, tidigt och så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0