jag är sämst

oj vad min blogg uppdateras, skriver så ofta att jag nästan tröttnat.
fart runt i helgen, spel med United lördag i Vittsjö, mötte upp laget fredag kväll och sov med dom på hotell, mys att få träffa mina kära vänner en extra kväll sådär. sen var det förlust och resa hem till Malmö, sov en mysig natt hos Elena med Lundberg, toppenbrudar det där. de senaste 32timmarna har främst handlat om att hitta boende. gått, sprungit, åkt och cyklat genom stan som en idiot för att kolla varenda potentiellt ställe, hittat två riktigt bra, blir mer om det imorgon. ligger med mamma på hotellet nu(mitt andra tillfälliga boende) och käkar en massa gott. laddar för match imorgon, eller att få sitta och så på första parkett, blir nog bra. 19.00 tv4 sport!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0