framme efter mycket om och men

hemmastadd, nej överdrift. men nere i Skåne nu i alla fall, hel och så. boendet är det fortfarande lite si och så med, klubbens lägenheter(som jag skulle få låna innan vi hittar något att köpa) är upptagna så bor för tillfället, och veckan ut, hemma hos en som jobbar på klubben, går ju bra det också, blir som hemma liksom, fast ändå inte.
hoppas mamma och jag hittar något fint på måndag, dags för lite visningar då, så ser väl fram emot det.
precis kommit "hem" efter käk med Amanda och hennes lover. så efter en hyfsat osäker bussresa (på egen hand!!) sitter jag nu ute och ska kika efter lite lägenheter på hemnet, min nya bästa vän. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0